• 2066 5321Telefontid til 16.00

    Åbningstider
    Mandag - fredag 8.30 - 17.00
    Lørdag 9 - 14 (Kun afhentning)

    Hej! Vores eksperter er klar til at svare på dine spørgsmål.

  • Mærkevarer til skarp pris 175+ varemærker

    Professionel rådgivning Alle hverdage 09-16

    Stort sortiment 50.000+ varer

  • 0

    0,00 kr

    0

    0,00 kr

    Gå til kurv
http://byghjemme.test.esellercloud.dk/

Kan du acceptere den forlængede leveringstid?

Du skal vælge om du kan acceptere den forlængede leveringsdato ved at klikke i ”Ja” eller ”Nej”Købet kan ikke gennemføres uden accept.

Produktet er ikke på lager og kan først leveres d. [date], vil du fortsætte?

Hvad koster fragten?

Du skal enten udfylde postnummer eller vælge afhentning

Fragten vil variere afhængigt af, hvilken vare, du bestiller og hvor du bor i landet. For at beregne den nøjagtige fragt, kan du indtaste dit postnummer, og tryk på "Læg i kurv". Du kan også afhente varen i Fredericia - det er ofte gratis.

Vælg postnummer

change-postnummer__unavailable_postcode

For at beregne den korrekte fragt på din ordre skal du indtaste dit postnummer.

Ofte stillede spørgsmål

1. Hvornår bliver min ordre leveret?
Du vil modtage en e-mail med leveringsdagen eller en track and trace på din bestilling. Leveringstiden kendes først af byghjemme.dk efter kl. 14 på den første hverdag efter din ordre er gennemført.
 
2. Hvilket tidspunkt på dagen er fragtmanden hos mig?
Fragtmandens rute kendes ikke 100% hvorfor det ikke er muligt at få oplyst leveringstiden på dagen. Derfor kan vi kun sige at varerne typisk leveres på hverdage mellem 07.00-16.00. Der bliver ikke leveret varer lørdag samt søn/og helligdage. 

3. Skal jeg være hjemme på leveringsdagen?
Nej, du behøver ikke være hjemme på leveringsdagen. Fragtmanden stiller varerne af ved nærmeste mulige aflæsningsplads, hvis du har givet lov til det i bestillingen. Hvis du har indtastet et mobiltelefonnummer (eller andet kontakttelefonnummer) ved bestillingen af dine varer, vil fragtmanden om muligt kontakte dig cirka 1 time før levering (dette kan afvige afhængig af fragtmandens rute). Vær opmærksom på, at har du ikke givet tilladelse til, at varen må stilles, tages varen med igen, og du skal afhente hos fragtfirmaet eller betale for genudkørsel.

4. Hvad gør jeg, hvis der er fejl i min levering? 
Hvis du bliver opmærksom på, at der er fejl eller mangler i din levering, har du pligt til, hurtigst muligt, at sende en reklamation. Reklamationsformularen finder du her. I formularen skal du indtaste ordrenummer, navn, adresse, postnummer, by og kontaktoplysninger. De indtastede oplysninger sikrer dig en hurtig ekspedition.

5. Kan jeg afhente varerne selv? 
Byghjemme.dk anvender forskellige varelagre og leverandører, og vi ved derfor ikke i bestillingsøjeblikket, hvorfra dine varer bliver leveret. Varer, der er på lager i Fredericia, kan hentes der.

6. Hvornår betaler jeg?
Har du benyttet et betalingskort trækkes pengene først den dag, varerne bliver afsendt til dig.
Det er IKKE muligt at give betaling til fragtmanden.

7. Kan jeg sende en forespørgsel på e-mail?
Ja det kan du godt. Svartid vil typisk være indenfor 1-2 hverdage . For at gøre vores svartid så kort som muligt skal vi bede om at din forespørgsel sendes til os som en liste, med dette indhold: vores varenumre, varenavne og antal.
Vi modtager gerne din forespørgsel på e-mail kundeservice@byghjemme.dk 

8. Kan jeg få yderlig rabat på varerne?
Ved større mængder vil vi gerne undersøge muligheden for at give rabat.
Vi modtager gerne din forespørgsel på e-mail kundeservice@byghjemme.dk 

9. Jeg kan ikke finde den vare, jeg søger. Hvad gør jeg? 
Du er altid velkommen til at sende en forespørgsel på en varer. Byghjemme.dk er altid behjælpelige med at finde pris og leveringstid. Send din forespørgsel til kundeservice@byghjemme.dk

10. Kan jeg bestille byggeplader i særmål? 
Nej. Vi kan desværre ikke tilbyde at tilskære diverse byggeplader efter ønskede mål. Du finder kun plader i de mål, som er tilgængelige på webshoppen.

11. Hvad koster fragten? 
Du kan læse om fragt her.

12. Kan jeg modtage tilbud fra jer?
Ja. Du har mulighed for, at tilmelde dig Byghjemme's nyhedsmail. Dette indeholder gode tilbud både på faste varer, nye og spændende varer, samt sæsonrigtige varer. Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev på www.byghjemme.dk. Tilmeldingsformularen finder du her.

13. Jeg har ikke modtaget de korrekte varer, hvad gør jeg? 
Opdager du eventuelle fejl eller mangler ved en levering fra Byghjemme, skal disse indberettes til Byghjemme hurtigst muligt. Det er kundens pligt at angive, og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen er forekommet. Du fejlmelder en vare ved at sende en reklamation til Byghjemme.

14. Jeg har fortrudt mit køb/bestilt de forkerte varer, hvad gør jeg?
Varer kan tages retur, men vi vil gerne kontaktes først.  

Byghjemme.dk tilbyder alle deres kunder 14 dages fortrydelses- og returret. Dette er gældende fra den dag, du modtager dine varer. Fortryder du købet, har du pligt til at underrette Byghjemme.dk herom senest 14 dage efter den dag, du modtog dine varer. Du har altid pligt til at returnere varerne i samme stand og mængde som leveret af Byghjemme.dk. Eventuelle omkostninger i forbindelse med returnering af varer betales af køber.

Fortryder du dit køb, kan du enten nægte at modtage varerne ved levering, eller du kan efterfølgende returnere varerne som returvarer. I begge tilfælde betaler du for fragten retur.

Bemærk: Ved udvalgte varer tilbydes en udvidet fortrydelses- og returret på mere end 14 dage. Dette vil fremgå eksplicit på den enkelte vare.

15. Hvordan returneres varer?
Du kan returnere varer ved at kontakte Byghjemme på tlf. +45 2066 5321, eller ved at udfylde en returformular som du finder her.

Byghjemme tager gerne dine varer retur, dog med forudsætning af følgende:
- Som kunde har du pligt til, at returnere varerne i samme stand og mængde som leveret af Byghjemme.dk. 
- Returvarer modtages på et af Byghjemme.dk´s anviste lagre. BEMÆRK: Ved afhentning af varer, er det vigtigt, at returvarerne er placeret synligt for fragtmanden, og at der tydeligt markeres, hvilke returvarer der ønskes afhentet.
- Varer som er leveret forkert, og som tages i brug, kan ikke returneres og dermed heller ikke krediteres. Byghjemme tilbyder derfor heller ikke rabat eller afslag på disse varer, uanset om en af Byghjemme.dk´s leverandører påtager sig ansvaret for den forkerte leverance.

16. Er der nogle skjulte gebyrer?
Nej, der er IKKE nogle skjulte gebyrer. Du betaler kun fragten og et eventuelt kortgebyr. Nogle varer leveres fragtfrit. Paller og emballage leveres altid uden beregning og betales af Byghjemme.dk, med mindre andet fremgår af din bestilling (du vil kunne se dem i kurven).